Weids uitzicht Waterberg

18 november 2016 - Waterberg Plateau National Park, Namibië

Weids uitzicht Waterberg

Deze foto werd gemaakt op 18 november 2016 in Waterberg Plateau National Park, Namibië met een Canon Powershot SX540 Hs.

1. Janny en Klaas Kielstra:
    20 november 2016
    Lieve mensen in Outjo,
    Dat is het zoveelste verslag met prachtige vergezichten, waar we echt van smullen, omdat we ons proberen voor te stellen hoe onze brs en zrs daar werken en leven. En dat lukt dankzij jullie reisverslag heel aardig vanmorgen nog over jullie ervaringen gesproken en toen om ca 12.30 uur stond Lianne voor de deur met haar ouders bij haar.
    Wat een prachtkindje en leuk ook, zo ze lacht en doet.Om 15,00 uur hebben we een gezellige middag met de gemeente, allemaal wat meebrengen ! Het is nu 14.30 uur, dus we gaan er zo heen. Ja jullie zijn natuurlijk druk bezig nog wat te regelen i.v.m. studies Enzo, maar bedenk ook, dat Jehovah voor zijn schapenstal zorgt, Hij zal wat niet kan beslist daar verder aandacht aan schenken, maar geweldig dat jullie je zo inzetten. Wij mochten Zaterdag j.l. bij die collega van Debora binnenkomen en hebben ca 1.30 uur studie kunnen geven en de vrouw was heel geconcentreerd, proberen afspraak te maken, maar dat moesten ze even laten bezinken. Toch zaten ze vol vragen! Mooi hoor!
    Hartelijke groeten van ons uit de N-Reijnstraat.